Sunday 29 September 2013

FINALLY!!!! i'm here.. LOST WORLD Of TAMBUN..

Macam da saya janjikan sebelum ni, saya akan ceritakan pengalaman dan perasaan saya dekat Lost World OF Tambun ni la.. ok, lost world ni daripada 5 bintang,, saya bagi 3.5 bintang je.. hihi bukan tak best, tapi boleh lagi diperbanyak dengan aktiviti2 air yang lebih menarik.. keseluruhan nya.. njoy jugak la dekat sini..pukul 12-4 petang main air.. :P
dekat sini kan, bukan semua tempat main air je.. ade permainan mcam kat Genting gak, cam "pirate ship", "kerusi terbang".ala.. cam gasing tu ha,, banyak lagi la.. ade zoo gak kat sini.. 
ni saya tunjukkan sedikit suasana dekat sana.. hihi


i'm here.. :) LOST WORLD .
saya datang dengan dua orang lagi kawan saya.. Tasha dan Ikmal.. :) 
Tasha n her friend, Ikmal (my friend too)

of koz la..kemai ni yang drive..saya tak reti bawak kereta auto..manual reti la..walaupun auto lagi senang..hihii gambar atas ni, pintu gerbang luar Lost World ni.tak masuk dalam lagi.. so, jom kita terjah ape ade kat dalam tu.. wooosshh!!


kami da masukk.. yeehaa :)
keldai ke kuda??
ni la yang kami balah sekejap.. keldai ke kuda?? saya cakap keldai..sbb kecik dri kuda.. ikmal cakap ni kuda.. er.. er.. mane satu ye?? huhu
Tasha si rama2.. tgok baju dia.. HAHAHA
saya taknak bergambar,,tapi dorang paksa gak  :D
macam klasik kan gambar ni..hihi suka2..
hahaa.. ni RAJA dan PERMAISURI thailand ;)
nenek kebayan??
masa mula-mula sampai kat tempat ni, terkejut..ingatkan orang betoi ngah mendulang..hahaha malu2x..
marmoset tu ape ha???
ade zoo kan saya cakap..memang banyak binatang dalam ni..kura2, ikan, arnab, merak, ular, kucing hutan, harimau, kuda, itik,, banyak lagi la..puas gak men2 dengan binatang ni..
sini kolam air panas.. luas woo.. ade bahagian lain lagi
Tasha da cakap..jangan buat peace tu..  degil dia ni
comei tak?comei tak?
cahaya menyinari saya.. :P
sketsa tambun.. ;) yang puppy main guna tangan tu comei
burung kakak tua :) sombong dia tu
as usual, saya memang minat tangkap gamabr ni,, mungkin satu hari leh jadi photographer.. hehe banyak lagi aktiviti kami dekat sana..especially main permainan air...yang best maen gelungsur "DARK TUNNEL".. perghh..terbaikk woo..gelap je.. tk nampak ape2..haha tapi tak dpt tgkap gambar. cuma dapat merasai pengalaman aje..cewahhh.. masa tu jugak, hujan turun..sejuk..ape lagi..berendam dalam hotspring laaaa.. terbaik..sedap je rase badan.. makanan memang mahal.. mkan bila kluar dari Lost World tu,,ade giant dekat je..hihi ok la, da panjang lebar post kali ini.. entri seterusnya, sya akan ceritakan mengenai..jeng..jeng... buah hati saya.. (~^_^~).. merah lak muka..segan,..hihihi ok semua, assalamualaikum..

opss..nak pesan..jgn pakai sluar ade zip..sian kawan saya.. kna bli skuar lain dlam tu..da la mahai.. kalau tak..tk dpt nak main guna pelampung.. :P sekian..

KEJAPPPP!!!!! untuk kawan saya yang dua orang tu.. ikhlas untuk korang ;)
thank you very much.. :)
 




4 comments:

  1. weweett.. klo dtg pagi main lg best dr ptg :D

    ReplyDelete
  2. mn lgu yang?haha..xde lagu dh nk dgr

    ReplyDelete
  3. hahhaa.. da buang..nk cri lagu phantom of opera..tp tkde.. :(( nak kasi seram skit blog ni.wakaka

    ReplyDelete
  4. phantom?ohhh..xmo la seram2.haha. ey,dh tau dh cmne nk tau org komen, try tgk email yg blog nh pny..hr tu bru tringt.heee

    ReplyDelete