Friday 27 September 2013

Lost world of Tambun...!!!

Korang tau rasanya Lost World Tambun ni ada dekat negeri Perak kan..kan.. sebab tu saya rasa segan lak nak post.. saya ni pun orang Perak.. umur dah 23 tahun, baru nak merasa masuk ke Lost World ni..hahaha 28 September 2013! saya komfem akan pergi Lost World tu..hihi so, ade beberapa jam je lagi.. sebab excited punya pasal .. saya awal-awal lagi da survey kat internet pasal tempat ni..macam menarik.. ni ade beberapa gambar yang saya amik dri google.. hihi

bagi gambaq yang biasa2 lu.. ;)

ni masa malam..bercahaya ni..lawa kan?

ha,,amacam??teringin nak naik tak.. mesti best ni..weehuuuuu

kapal??ermm..kena usha nanti

ade zoo jugak kat Tambun ni..hihihi best3..

tadaa!!!!! kena puaskan diri ni.. baru bermakna.. :P

perghh!! kegilaan ape ni.. hewhew tak sabaq nya

permainan yang tak "membasahkan" wajib main dulu

sekitar pemandangan dekat Lost World of Tambun
cantik kan?denagr2,,masa malam ade kolam air panas..tul ke?
so, saya akan pastikan semua ini dapat main,, baru la enjoy..ye dak?? hihihi tak sabaq da ni.. esok,, kereta dah ade..7 pagi akan bertolak..sarapan kat Taman Tun Saadon.. semangat nak bertolak dari Penang.. hewhewhew (^_^)

haha..quote ni memang sesuai..wink3x
ye..ye..memang akan enjoy masa kat Tambun ni..serius! akan main puas2 ..jadi, adakah Tambun betul2 akan memberikan kepuasan??  entri selepas ini akan saya masukkan aktiviti saya dan kawan-kawan kat sana.. hihii papai.. ;)

6 comments:

  1. cptla tlis entry baru..yg real pny lostworld..heh

    ReplyDelete
  2. xde noti la abg jery..fb jek ade.hehsss. kne cek slalu la
    kat design ---> comment ;)

    ReplyDelete
  3. xde noti la abg jery..fb jek ade.hehsss. kne cek slalu la
    kat design ---> comment ;)

    ReplyDelete