Saturday 21 September 2013

THANKS FOR BEING MY FRIEND.


gua tujukan ayat tu ha, yang paling atas kepada kawan-kawan gua..
samada kenal dari kecil, sekolah rendah sehinggalah sampai kat USM ni..
actually, gua hargai persahabatan yang terjalin dengan korang2 semua.. (^_^)..
tak kira la baru kenal ke, da lama kenal ke..bagi gua..
"once a friend, forever a friend"
gua main sebut je ni.. taram je..english gua takleh dinafikan.. memang ke laut..haha ape-ape pun..........................

ada ucapan untuk korang ni.. ikhlas ni beb..gua jarang tipu-tipu ni.. :P

1)  thanks..sebab sudi jadi sahabat gua

2)mintak ampun,,maaf sebab gua ni main lepas je cakap..
gua tak mau sembunyi-sembunyi dengan korang.. 

3) all the best untuk korang.. tak kira la ape benda korang buat..
yang baik je la.. kalau yang tak baik.. puihhh!!! hahaha

4) gua harap.. kita still akan terus berkawan.. kalau lu orang tak mau cntact gua..
gua serabut kan hidup lu orang dengan mesej2 gua.. hihihi 

ok la.. gua sayang korang.. korang sayang gua tak?? ;P

7 comments:

  1. Selamat maju jaya dalam entry seterusnya. Jangan risau gua baca blog lu. Hahaha

    ReplyDelete
  2. wahhh...jeri pun da ade blog....slamat berblogging..:P

    ReplyDelete
  3. yeay. dah cantek sikit! ad improvement ni! :D

    ReplyDelete
  4. hahha..cik wanie kalau komen ade kena isi captcha tak?? by the way.thanks.. :P

    ReplyDelete