Sunday 22 September 2013

A friend is one who knows you and loves you just the same.


Korang tau tak ST.JOHN tu ape??haha st. john ni ala-ala macam bulan sabit merah la..
sejak masuk USM, gua terlibat dengan permainan ST. JOHN ni dari tahun pertama lagi..
gua anti ST. JOHN.. !! ini serius.. tapi entah macam mana, 3 tahun jugak la gua bersama 
ST. JOHN ni.. siap sampai jadi pegawai lagi.. tu la, kata orang-orang dulu
"tak kenal maka tak cinta" 

nak dijadikan cerita, tiga tahun jugak la aku dengan kawan-kawan aku yang terpilih, bersama dalam ST. JOHN nie. sape dorg??? ni ha, kat bawah ni..

inilah kami as a pegawai dalam ST JOHN..selepas 2 tahun "bekerja" haha




depan dari kanan tu : tasha, keong, falihin, yana.. hat blakang tu.. dari kanan aini, assajri (gua la tu) dan ikmal.. tak lupa juga .ade sorang lagi..dia takde dlm gambaq ni..sorang ni walaupun dia jarang bersama kami,
tapi dia juga orang yang penting.. dia ni sangat sibuk woo.. orang penting la katakan.. dia adelahhhh...
jeng..jeng..jeng..

 
norfazirah a.k.a erra pajira??? kiki
hah.. ni la kami yang berkhidmat selama 3 tahun dalam ST. JOHN ni.. gua tunjuk kat lu orang la, abeberapa aktiviti yang telah ST. JOHN lakukan.. ni ha, tengok.. best wooo

kalau hujan, wajib pakai baju hujan.. ;) 2 rgt satu je pun
sebahagian dari ST. JOHN
cuci kain anduh..kan..kan..sama mcm bulan sabit merah
aktiviti lasak pon ade
semua kena ye..perempuan tak terlpas juga.. :)
luka dan ST. JOHN berpisah tiada..kiki
ST. JOHN melahirkan bakt lakonan terpendam
van ST. JOHN.. terbaikkk
sebahagian daripada tenaga pengajar.. :)
ehem.. smart betoi dia ni..hihihi
gua rasa cukup tu la..nanti serabut lak orang baca.. ni la gua malas..bila da menulis, tak nak berhenti lak.. nak tulis pasal ST. JOHN ni, gua boleh cerita 1 hari woo.. banyak sangat kenangan.. untuk korang, gua tunjuk sebahagian kecik tu aje.. gua nak pesan satu aje la.. nak buat kerja tu,biar ade semangat berpasukan,,kerjasama,,kalau tak,,memang macam bodoh je la join persatuan2 atau unit uniform ni.. serius bosan nak mampus kalau semangat bekerjasama tu takda..puihh.. haha ok la..gua chow dulu,,ade kelas ni.. assalamualaikum.. (^_^)

No comments:

Post a Comment